meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 De ser jo fantastisk gode ut... Er de det? Og hvor kan man evt kjøpe de? Lillevinkelsko.no er jo utsolgt i min størrelse,...
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har de ja:) (skodillesjuka her) Og ja!!! De er fantastisk gode.Kjøpte de nettopp på lillevinkel..
meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2009 Hvilken størrelse kjøpte du? Jeg er 36 i lengden, så tenkte 37 er bra etter deres anbefalinger, men det er de jo utsolgt for,,, Jeg er også over middels glad i sko.. he he:) Er de varme? Ikke i regn selvfølgelig, men ellers?
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Jeg bruker vanligvis 38 men jeg kjøpte 39 og de passet helt perfekt:) Har ikke merket jeg har blitt kald i bena når jeg har brukt dem(og det er stort sett de jeg har hatt på) men så er det ikke spesielt kaldt her jeg bor heller.. De er hvertfall fantastisk behagelige å gå med,det eneste er at jeg angrer på fargen...men men, noe skal det være:)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2009 Jeg vil ha mørkebrune om de får inn min størrelse igjen. Tror nok at 37 er min størrelse da ja. De ser nyyyyydelige ut altså.
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 jeg bestilte svarte men angrer nå på at jeg ikke tok mørkebrune! typisk meg at det skal gå så kjapt når jeg bestiller,tenker meg ikke om...akkurat som om det bare er 2 par igjen og jeg må ver lynkjapp på avtrekkeren! Jaja,en unnskyldning for å kjøpe enda et par...hihi! uff nei,har ikke råd til det nå før jul selv om jeg gladlig kunne tenkt meg de brune også *fnis*
meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2009 de mørkebrune var jo fine ja... æsj æsj. lurer på om de får inn flere i 37 jeg... hmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå