Ønsker troll 2010 Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Noen flere son sliter med det? Noen gode tips??
Gravidica Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Jaaaaa! Sliter med dette på kvelden når jeg begynner å bli trett. Er skikkelig plagsomt. Har problemer med å sovne mange kvelder pga. at føttene "lever sitt eget liv", til tross for at jeg er stuptrøtt! Det eneste jeg har funnet ut er at det blir litt bedre om jeg ikke er for varm på bena, pleier å stikke dem utafor dyna.
rødt&blått Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Prøv magnesium-tilskudd. Reseptfritt og hjelper i tillegg mot kvalme om du er plaget med det!
Fifrildi Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Jeg tøyer da magnesium hadde samme effekten som sukkertøy på meg. Jeg får ut alle spenninger fra bena med å tøye bakside lår, forside lår og leggene. I tillegg passer jeg på å smøre meg godt med fuktighetskrem da jeg føler det er verre hvis huden er tørr. Og som en annen sider; hvis bena er for varme blir det i alle fall ille...
kleppe71 Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Hvis du har ull garn, (det må være ull) så knyter du en tråd rundt hver ankel før du legger deg. Da er uroligheten vekke. Det fungerer helt utrolig bra. Det brukte jeg forrige svangerskap og bruker det nå også.
SurferMamma Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 For meg hjalp det litt å ha bena veldig høyt hevet (store puter) når jeg skulle sove.
tyr66 Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er plaget med dette av og til og når jeg er gravid er det alltid ekstra ille. Det eneste som har hatt effekt på meg er eis-gel som kjøpes på apoteket og kjøler ned beina og er harmløs for oss gravide. Idrettsfolk bruker mye av denne blå gelen.
juni2010mamma Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har også hatt det noen ganger, og det eneste som hjelper på meg er å gå en runde i huset. Da er det borte når jeg legger meg igjen
Anja83 Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Magnesium funker veldig bra for meg, så det er iallefall verdt forsøket. Hvis man har mye kynnere, hjelper magnesium mot det også. Jeg har veldig masse kynnere, og skal nå bruke enda mer magnesium.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå