Gå til innhold

Ang. gratis bleiebøtte for gravide..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det den samme som gis ut, eller er det forskjellige merker avhengig av hvilken butikk man vil ha den fra? Lurer derfor også på om det er noen som vil anbefale en spesiell type før jeg takker ja no sted!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun hørt om angelcare. Jeg syns den lukter mye mer enn den fra sangenic, så står det mellom de to anbefaler jeg sangenic. Men refill er dyrt, så andre løsninger er nok smartere.

Skrevet

Jeg har brukt angelcare i over 10måneder nå og har ikke noe problem. Selvfølgelig når jeg har overfylt den og det ikke lukker deg sikkelig, eller at det blir liggende skitbleier der en god stund før jeg skifter posen (over 1uke værtfall.) lukter det jo. Men bytt pose når den er full og før du drar på hytta så går det fint ;)

Skrevet

Jeg kvitta meg med bleiebøtta sist gang jeg hadde baby (tre år siden) fordi den lukta så vondt,- og med den prisen på refill i tillegg så jeg ikke vitsen.

Hadde en rull med brødposer (de gjennomsiktige) liggende ved stellebordet, kastet bleia i en pose etter skift, knyttet igjen og kastet i den vanlige søpla på badet. Fungerte veldig bra, og lukta var minimal:)

Skrevet

Vi har brukt Angelcare i litt over ett år og vi synes ikke den lukter... Den står tom på badet med varmekabler i gulvet..:)

Men refillen er, som du sier over, dyr! Så tror nok det vil lønne seg å kjøpe en istedet og satse på at refillen er billigere...:)

Skrevet

Hehe, ja ihvertfall før jeg drar på hytta... thihi!!! Er angelcare den man ikke trenger å vri på for at posene skal få en vri på seg?

Har sett en med sånn skrått lokk som lukker av posen for lukt, og den ser så smart ut.

Skrevet

Har Angelcare sin. Lukter av den og refillene er dyre.

Bruker den fortsatt men uten refiller. Putter bleiene i hundeposer. Mye billigere enn å bruke refillene

Skrevet

Vi har en pose (bleiepose som vi får av renvasjonsselskapet) hengende på vindushåndtaket slik at posen henger ut baderomsvinduet. Kaster bleiene i den etterhvert og bytter posen når den er full. Mindre arbeid, billigere og mindre avfall. Men anbefales ikke om baderomsvinduet er slik at det synlig for folk, ser litt trashy ut.

Skrevet

Vi hadde bleiebøtte for 4 år siden, men den kasta vi pga at lukta til slutt satte seg i den.. Spørs kanskje hvor lenge en bruker bøtta? Avføringen lukter jo mye verre når en starter med annen føde enn morsmelk.. Veldig kjekt i starten når en bytter 10 x om dagen syns jeg! Får sjekke litt om det lønner seg å kjøpe en bøtte m billigere refill..

Ellers er det mange fine løsninger her, men kommer ikke fuglene og pirker på bleieposen du henger ut av vinduet da Gutsbestebarn med julenekene? Ser for meg halvspist pose med hullete bæsjebeier på husveggen..

Skrevet

Hehe, nei faktisk ikke. Det har aldri skjedd når jeg tenker meg om. Men det hender jeg bommer litt på posen når jeg skal ha bleia oppi uten å løsne posen fra håndtaket. Så da må jeg ut å plukke opp i løpet av dagen.

Skrevet

Hehehe, syns jeg ser det! Ooooops, ....klæsj! Fint det går an å teipe igjen brukte bleier!!

Skrevet

HE HE HE på hybelen der jeg bodde brukte jeg å ha en boks is hengende ut av vinduet på vinteren MMMMM krokanis. Hadde jo ikke fryser, og greide jo ikke akkurat spise en hel boks:-))

Skrevet

Angelcare er den du ikke "knyter" posene etter du har puttet i beilene. De bare faller sammen i en stor pose liksom.

Men har man råd er det mer miljøvennlig å bruke angelcare enn de som "knytes"for hver bleie. Mindre pose i avfallet.

Men kan jo sjekke om det lønnerseg å kjøpe en boks og bruke billigere reefill . Tviler på at forskjellene er så store.

Skrevet

Vi har angelcare og er veldig fornøyde.. Ingen lukt selv om bøtta står på varmekabler.. Refillene koster litt ja, men jeg er lat og betaler gladelig prisen for å slippe å gå ut med bleier hver dag!

Skrevet

angelcare lukta fra første dag her. Vi kasta den kjapt. usj.

Skrevet

Vi har også Angelcare sin, og den lukter det ingenting av. Merkelig at det er så stor forskjell på det..? Mange som sier at den lukter helt forferdelig, og at Sangenic (?) er mye bedre. Jeg jobba i barnehage før, der brukte vi den, og det lukta heeelt forferdelig. Har absolutt ingen tro på de posene der en skal vri rundt for å slippe lukt. Takke meg til Angelcare! Refillposene er dyre, men de er drøye også! Iallefall i dette huset, når vi ikke putter tissebleiene oppi, kun bæsjebleiene:) Sparer mye på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...