snowcake Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Ser at det er tilbud på den neste uke til 549kr. Er den bra? Har en reimadress som er for liten, og trenger en god dress til bruk i friluftbhg. Noen med erfaring? Evt som vet om tilbud på reima? Så nettopp på nettsidene til barnashus at de hadde 30% på reima i dag, men det hjelper ikke så mye nå...
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Har ikke erfaring med den men den skal visst være like bra som reima:) Ei venninne av meg har den til gutten sin og hun sier hun er veldig fornøyd med den!!
Prins&Prinsessa Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har en slik til min 3åring. Brukte reima i fjor, men prøvde frieds i år. Har hatt den i Bergen siden september tror jeg. Har ingen ting å klage på værtfall. Og jeg har en aktiv 3åring, gutt.
plutselig gravid igjen Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Har begge deler og er like fornøyd med de (guttungen er 2 år). Friendsdressen er litt tykkere, og litt smalere i fasongen enn Reima, men den er god på, og han holder seg varm og tørr
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Aktiv 3 åring her også med friendsdress langt nord. Ingen klager god som gull.
2smågull Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 har den til begge mine. var ikke kald på dager med minus 12. og de holder seg tørre snupp ble spylt med hageslangen en dag hu hadde rulla seg i møkka ute..hehe. men var like tørr når jeg henta henne! Anbefales veldig! men det er ikke tilbud til 549. det er vanlig pris. ihvertfall her!
snowcake Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2009 Tusen takk for svar! Da tror jeg vi sjekker den ut:-)
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Den er kjempegod! Vi brukte den flere år på rad til eldste. Frem til hun var 9år. Hun er mektig aktiv. På den gode gamle måten med klatring i trær osv Har også flere barn i bhg som har den. De er tørre og varme selv på de kaldeste dagene. Er neppe uten grunn den har vært best i test. Du gjør ikke et bomkjøp der. (Bare vær obs på at dressene går fort unna. Mange som har oppdaget at den faktisk er god.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå