Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 i anledning min 30-års dag: "Hei .... Gratulerer med 30-års dagen. Håper alt står bra til med deg og dine. Du må ha en riktig fin dag. ..." Hyggelig melding det altså, men litt rart siden vi ikke har sett hverandre på 8 år, og heller ikke holdt kontakt på annet vis. Hvorfor plutselig sende melding nå? Ikke det at jeg tror han har noen baktanke, syns bare det var merkelig. Vi var bare sammen en kort stund og bodde aldri sammen.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Så koselig, er jo spesielt å bli 30! Da tenker han litt på deg, godt det også! Bare nyt det, du trenger jo ikke å starte noe mer.... Gratulerer med 30 års dagen forresten!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Takk! Vi var ikke sammen et år engang, og var derfor ikke sammen mens jeg hadde bursdag, skjønner ikke hvordan han husker det engang!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 du gjorde inntrykk da vettu:)) grattis med de 30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå