Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Hei jenter. Er det noen der ute som kan hjelpe meg litt her? Vi prøver på nr 2, å nå er jeg veldig usikker her.. Jeg hadde mensen fra 16. november til 19. november, rosa utflod den 22. november(?) og den 26. og 27. november er jeg veldig sikker på at jeg hadde det man kaller eggløsningsslim. I og med at jeg har en tendens til å ha korte sykluser (ca 21 dager) har vi sex under hele mensen perioden, og hele syklusen, hver dag. (Det gjorde vi denne mnd altså, ikke noe stress, vi koste oss hver gang:)) I og med at jeg tror jeg hadde eggløsning rundt den 26. og 27. november, så det jo da ut til at syklusen min ville være lenger enn normalt, altså med IKM rundt den 11. desember. Jeg har hatt veldig mye symptomer de siste dagene, som trøtthet, murringer, humørsvigninger, oppblåst, veldig svimmel + utslett (fikk masse atopisk eksem i forrige svangerskap også) og soppinfeksjon, samtidig som brystene mine har vokst en hel strl!?! Her kommer da det som gjør meg forvirret.. Idag har jeg plutselig blødd litt friskt blod, med svake mensmurringer. Det er jo 5 dager for tidlig mens isåfall, og jeg pleier å ha styrtblødning fra dag 1, med gigantiske menssmerter hvor jeg så og si ligger rett ut de første dagene. Kan dette være en festeblødning, eller ser det ut til at tante rød er ankommet...? Huff... jeg blir ikke klok på dette..! MVH.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Hva vil du at folk skal svare på dette? Du må bare vente og se. Men lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå