Gå til innhold

Er det ikke plass til mat mer nå da?? (samme som 3.tri.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 26 uker på vei, men lurer på hva som skjer her. Har de to siste dagene følt det litt trangt øverst i magen, akkurat som det er lite plass. Det er veldig ubehagelig å ha på bh også, selv om den er løst festet!

Husker at jeg hadde det slik en stund i forrige svangerskap, men ikke så tidlig! Andre som har/hatt det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeh har det slik. å det blir liksom bare trangere i løpet av dagen.. krever nåkk sin plass den babyen :)

Skrevet

Nesten godt å høre at jeg ikke er alene ;-)

Har rett og slett skikkelig ubehag når jeg spiser og rett etterpå. Føles ut som jeg er ubehagelig mett på en måte!

Håper at det ikke blir slik resten av svangerskapet ihvertfall. Får satse på at den "ligger" litt vanskelig til akkurat nå..

Lykke til videre :-)

Skrevet

Jeg tror det kommer av at barnet ligger litt forskjellig. Men jeg spiser generelt mye mindre i svangerskapet, fordi det er ikke plass til så mye! Spiser oftere i stedet. :) Men det kan fort bli ubehaglig en stund ja. :)

Skrevet

Kjenner meg igjen i beskrivelsen ja. Er i uke 36 nå, og har økt til 85cm i BH størrelse (målet rett under brystene) bare pga babyen. Hun ligger superhøyt i magen, og jeg føler det er lite plass til både mat og pusting....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...