LINDA*** Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Har bare hatt èn miniblødning(brunt blod, nærmest spotting) siden fødselen. Og har testa med uttalige billigstrimler. Og så og si alle har vist en skygge, dog med go'vilja til på enkelte. Er det vanlig å få brun spotting første gang etter renselsen? Eller er det hipp som happ? Det er 2 uker siden dag 1 i syklusen (hvis vi går ut ifra kroppen er "back in business" etter fødsel) og tok en test i dag, for moro skyld (for jeg hadde èn igjen tilfeldigvis), og den fikk frem en skygge på ettermdg-urin. Skjønner ingenting.... Kanskje jeg burde tatt en tur til legen? Jeg har jo vært mye svimmel i det siste (som sist) og har økt utflod (som sist). Nei, uff. Hvorfor kommer de skyggestrekene??? Kan det ikke være enten/eller? Men på en annen side, hadde jeg virkelig vært gravid, så hadde vel streken kommet HELT tydelig?
Let's hear it for the boys! Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Er det noe farge på strekene? En skyggestrek en gang er jo ikke så uvanlig, men hvis det er absolutt alle testene vil jeg nesten gå utifra at du er gravid igjen. Hvor lenge er det siden du fødte?
rødt&blått Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Oj, litt i overkant spennende kanskje!? Kan det være det er hcg fra svangerskapet som henger igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå