Gå til innhold

2 positive tester:)


♥jente2010+♥jente2012

Anbefalte innlegg

ja, da er test nr to tatt, og den viser at jeg er 5 uker på vei. hadde svigers på middag i kveld, og da klarte vi ikke å holde oss, så vi måtte bare fortelle det. de ble overlykkelige, og nå ble alt plutselig veldig virkelig. har noen andre fortalt det enda? tenker det blir foreldre og søsken først, og resten etter 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :-)

 

Jeg er også 5 uker på vei, men på grunn av at vi tidligere har mistet tidlig i svangerskapet holder vi tett til uti januar. Selv om familien nok kommer til å skjønne det når det ikke blir rødvin til pinnekjøttet på julaften :-)

 

Men skjønner deg veldig godt. Har lyst til å fortelle det til alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også testet positivt på to tester og er ca 5 uker på vei:) Har mest lyst å fortelle d til alle, men har bestemt oss for å kun fortelle foreldre ogsøsken i første omgang. Venner venter vi med til d nærmer seg 3 mnd. Du skrev at testen viste at du var 5 uker på vei. Fins d tester som viser sånt altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clear blue har slike tester, men de sier at det ikke er helt sikkert det som står der. Tror min var litt feil den sa 1-2 uker og tror det skal være 3...men det er jo og pluss 2 uker til det legen vil gi som hvor langt man er på vei ifølge pakken.. Men de er veldig kjekke, nesten lyst til å kjøpe fler bare for å se at det står gravid 2-3 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer så mye :) Jeg tok 3 tester..den ene var clearblue,sånn vanlig test og den viste knapt nok ett pluss tegn,men jeg kunne nesten se noe som ligna,hvis jeg vendte å vridde på den en drøss ganger hehe. Så dagen etterpå,så dro jeg ned på apotektet igjen og kjøpte den billigste jeg fant...og der var det en svak strek,men den var synlig ...hurra hurra tenkte jeg...sa det til mamma og hun...nå drar vi til senteret sånn at jeg kjøper en sånn digital clearblue test til deg...og der sto det "gravid 1-2 så nå er jeg ca 5 uker og 2 dager på vei :) Termin er ca 13 august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer:) jeg er fortsatt ikke helt sikker på min egen termin, så tenker jeg skal prøve å få bestilt en tidlig ul rett etter jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...