mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Er vel når barnet fester seg, eller? Når er dette vanlig? Er i uke 30 nå og sliter sånn med at jeg ikke får puste ordentlig Tenker det vil bedres da..
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Tror det er veldig individuelt. Her sank den i uke 35, men hodet festet seg før det. Behagelig var det iallrfall
Vimsetrollet Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er i uke 35 nå, og på "Din side" står det at livmora er på sitt høyeste nå, så det spørs om du ikke må vente noen uker til... Men dette kan sikkert variere fra person til person.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2009 Akk... så lenge til? Kjedelig! Jeg er så utålmodig nå at jeg blir gal!
nick_317069 Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 jeg er i uke 33 og alle sier at magen min har sunket så hvem vet,kanskje jeg er lengre på vei enn jeg tror
Mammas lykkebarn Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Min fastlege sier at magen synker når barnet legger seg med hodet ned, men at hodet ikke nødvendigvis trenger å være festet. På fleregangsfødende trenger ikke hodet å feste seg før rett før fødselen...
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Tja, vet ikke helt om den teorien stemmer. Han har ligget med hodet ned i ca. to mnd allerede (vet ikke om det er festet, ikke sjekket på en stund), men magen strutter like mye enda.
Elis84 Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Jeg sliter også mye med at jeg ikke får pustet ordentlig pluss veldig press i ribbeina. Legen min sa at det ville bedre seg etter uke 36, men er nok veldig individuelt tenker jeg..
Lillatante Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Min lille i magen har ligget med hodet festet de siste to kontrollene, men synes ikke magen har sunket nå eller i forbindelse med at det skjedde. Mange har kommentert at den fortsatt er høy. Har termin i overimorgen!
January10 - Skrevet 7. desember 2009 #10 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er 35 + 1 i dag. Magen min har sunket å jeg tror at babyen har festa hodet, føles sånn ut pluss at jeg har hatt sterke smerter i mage/underliv siste uka..(tror det var festning på gang) Men nå er det bare fryd og gammen.. herlighet så deilig å få puste igjen å slippe å ha konstant vondt i ribbena.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå