Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 På redtube ser man jo mange film snutter der menn spruter, men hvor kan man se jenter?? Noen linker??
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Har aldri sett noen. Men du kan gjerne få komme hjem til oss og se på meg mens jeg spruter mannen min i ansiktet. Hvis du samtidig kan runke mannen min, ville han bli veldig glad. Og særlig hvis du etterpå gir ham ris på rumpa. Han er en uskikkelig gutt, og fortjener det.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 søk på squirt på redtube, eller gå inn på xhamster.com og søk på det samme ordet jeg spruter titt og ofte til mannens store glede!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 hvordan klarer dere det? å sprute altså...... aldri opplevd...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Du som skriver at du spruter på mannen din... Har du alltid sprutet når du har sex?? Event når og hvoran begynte det?? Noen gode tips....???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå