Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Noen som vet det? flasketuten peker på kyssing telles ikke med.. Hvor gammel var du når du fikk ditt første kyss?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Sikkert tretti stk eller no, Første med tunge? 11 år.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 haha.... jeg er 26 år, og fikk mitt første kyss som 12 åring, jeg aner ikke hvor mange jeg har kysset, men jeg vet at det er maaaange....
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Aner ikke, men var 12-13 år med første ordentlig kyss. Ble skikkelig skuffet også, hehe... Levde ikke helt opp til forventningene kan man si.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Maaaaaange! Første ordentlige kysset mitt fikk jeg da jeg var 13.. På fylla med en fyr jeg ikke var forelsket i en gang.. Var ganske ekkelt husker jeg.. Første kjærlighetskysset mitt fikk jeg da jeg var 14 og fikk min første ordentlige kjærste.. Husker vi klina heeeeele tiden.. hihi:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Har ikke den villeste idé om hvor mange jeg har kysset, for å være helt ærlig. Hehe. Har aldri sett på kyss som spesielt intimt eller seriøst, og tidligere kysset jeg alltid venner, både gutter og jenter, i hytt og pine. Både i edru og påvirket tilstand. Mitt første "seriøse" kyss var da jeg var 10 år. (Men drev sikker med no nysgjerrige eksperimentielle kyssinger før den tid, med nabogutten, uten at jeg klarer å huske dét...)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har sikkert kysset minst 200 stykker! Var 13 da jeg fikk mitt første tungekyss. Det var ille, ble bedre siden.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Jeg var 13 første gang jeg kysset en gutt, nesten 14 ved første tungekyss. Tror jeg har kysset rundt 15 stk utenom kysseleker, de fleste har jeg klint med.. Er 28.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Over 60 stk hvertfall..hehe..skrev opp alle i dagboken min, så harry var jeg. Men sluttet å skrive når jeg flyttet hjemme i fra. Da var jeg 17. Så har blitt noen frosker etter det å. Kanskje 70 stk. Jeg var 14 når jeg fikk mitt ordentlig kyss, altså med tunge. Men husker at jeg og nabogutten var kjærester og nussa på hverandre, da var jeg rundt 5-6 år.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Jeg var 6. Men mitt første ordentlige kyss, det fikk jeg nå jeg var 14. Min første store kjærlighet, Han håper fremdeles at jeg kommer tilbake til han. Nesten 30 år senere. Og hvem vet?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #11 Skrevet 6. desember 2009 Sikkert en 100-200 stykker... aner ikke Skrev fylledagbok de første 3 årene (13 til 16 år), og ble en heeeeeel del roting der! 13 år første gang, på fylla haha!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #12 Skrevet 6. desember 2009 Oi...aner ikke hvor mange jeg har hatt sex med engang!! Masse uskyldig klining med mange forskjellige på byen, så det kan være flere hundre. Husker ikke når jeg kysset noen første gang, hadde sex første gang da jeg var 14, så kanskje 10 år..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #13 Skrevet 6. desember 2009 Har kysset med 6, 7 hvis man regner med en drit-ekkel mann jeg satt barnevakt hos som "overfalt" meg. Var 15 år da jeg fikk mitt første kyss.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #14 Skrevet 6. desember 2009 Jeg var 15 da jeg kysset første gang. 31 nå og jeg har kysset vel hmmm mellom 10 og 15 tenker jeg. Da mener jeg ordentlig kyssing. Nå har jeg hatt veldig få sex partnere også da, bare 4, hvor av 3 var lange forhold og aldri vært utro.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå