Gå til innhold

Nøstebarn pysj i ullfrottè

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne her? Har en i ull/silkeblanding og er kjempefornøutd, men tenker at den andre kansjke er litt varmere på vinteren? Hvordan er de i størrelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har og er kjempefornøyd. Den er stor i størrelsen.

Skrevet

Jammen kjapt svar... Så dersom ull/silke varianten i 86/92 er fin, kan jeg ta 92? Tenkte kanskje å ha den neste år også, om jeg åpner foten?

Skrevet

Vi har og den, den er romslig men ikke særlig lang. Så jeg vil anbefale deg å ta i når du bestiller.

Barnet mitt er 87cm og passer 92 perfekt i lengden.

Skrevet

Jeg har akkurat fått 2 stk. i posten nå. Har hørt sååå mye positivt om de at jeg må bare prøve de ut. Kjøpte i 104 til jenta på 2 1/2 år, og i 68 til babyen som skal komme nå i januar. Prøvte den på jenta her en dag, og den var litt stor, men med sokker på nede så vil det nok gå helt greit, og i tillegg så kan hun ha den neste vinter også. Hun er helt normalt lang for alderen. Den til babyen blir nok litt stor i begynnelsen, men de vokser jo så fort i starten at jeg fant ut det var greit å kjøpe den str.

Skrevet

Min er 81, så da burde jeg kjøre på 92? 98 blir vel alldeles for stort?

Skrevet

brukte dem til minsten og var kjempefornøyd men dem :) han elsket å sove i dem også :)

jeg kjøpte dem en del for store jeg da pga prisen, og de krymper bittelitt etter noen vask...

fint å kunne ha dem en stund når de er så dyre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...