Gå til innhold

Brakar på neste fly?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, trykkleif i overskrifta.

Skrevet

For Norges del håper jeg Krekar får bli i landet til han dør. Han er en større trussel for landet om han blir kastet ut enn om han får bli.

Jeg vil heller ha han her hvor vi har kontroll på han.

Skrevet

Også har du en annen gedigen trykkleif også; "endelig skjer det noe med de _kriminelle_ i landet vårt"

Du mener de kriminelle asylsøkerne som ikke har oppholdstillatelse, eller mener du oppriktig at vi skal sende ut samtlige kriminelle ut av dette landet? Da må jo alle nordmenn forlate landet og.

Skrevet

Større trussel hvis han drar?? Han sitter da i Oslo og og styrer med sitt.

Skrevet

Send alle kriminelle bort, som kom hit for å bo "trygt". De etniske norske må vi nok dessverre ta vare på. Men vi har rett og slett ikke plass i norske fengsler til våre egne norske kriminelle engang, så her er det bare å sende ut de som kommer hit kun for å drive kriminalitet.

Ikke gjør deg dum.

HI

Skrevet

Ja, mens Norge har kontroll på han. Hvor mye kontroll tror du Norge har på han om vi kaster han ut? Å sende ut en sint, farlig terrorist som vil ta hevn på landet som kasta han ut er kjempesmart og veldig logisk tenkning!

Om ikke du skjønner hva jeg mener, så burde du prøve å tenke litt logikk i dette. Hva er verst? En terrorist under oppsikt eller en terrorist i et annet land som ved flere anledninger har sagt at han kommer til å ta hevn om han blir kastet ut?

Skrevet

20:27, siden artikkelen handler om kriminelle innvandrere, skjønte du vel hva det handlet om?

Må du ha det inn med teskje?

Skrevet

Han har fri tilgang til telefon og internet. Og tror du ikke han reiser innimellom?

Skrevet

Hahaha, tror du at Norge har "kontroll på han"???

anonym 20:31, ikke vær så naiv, da.

Skrevet

Jeg gjør meg ikke dum, det virker bare som at du er totalt uvitende.

De som ble sendt ut av dette landet inatt ble det fordi de var

1. asylsøkere som hadde fått endelig avslag på søknaden sin

2. asylsøkere som hadde begått lovbrudd.

En nordmann er en nordmann sålenge han er Norsk statsborger. Det har ingenting med etnisitet å gjøre, om foreldrene var svenske og han er født i Norge så er han norsk, ikke svensk.

Derfor kan vi godt kaste ut alle som har fått endelig avslag på asylsøknaden sin, uansett om de har begått et lovbrudd eller ikke. Men de som har fått godkjent asyl eller som er norsk (bare med en annen hudfarge) er vi nok nødt til å ta vare på.

Men jeg er enig i at det er bra de får fortgang i å sende ut de som skal ut, altså de som har blitt nektet asyl.

Skrevet

Et sted må vi jo begynne. Endelig ser det ut til at de har forstått det.

Og dette har ingenting med mørkhudede å gjøre. Alle kriminelle, eller de som ikke har noen god grunn til opphold i Norge, skal kastes ut.

Og det koster mye mer å ha dem her, enn å leie fly og sende dem hjem, i lengden.

Skrevet

hahaha, jeg er ikke naiv. Jeg tenker bare konsekvenser. Om dere ser tilbake i historien, så ser dere hvor farlig det er å sende ut folk som er en trussel mot nasjonen.

Hvor lenge har Krekar vært her? Hvor mye har han gjort mot Norge på den tiden? Hvor mange dager tror dere det vil ta fra han er kastet ut og til han har tatt en ekstremt stor hevn.

Norge har mer kontroll på han her enn noen annen plass, og mannen har ikke lenge igjen å leve. Jeg vil heller ha han her enn sammen med hæren sin til enhver tid.

Skrevet

Du, vi aner faktisk ikke hva han har gjort mens han har vært her. Og er det derfor vi er redde? Fordi han kan ta hevn?? Hvilken holdning er dette? Er vi liksom redd fyren????

Skrevet

- Dette, at du håper på en islamsk stat ledet av Osama bin Laden, det gjør nordmennene skremt?, spør Tamimi.

- Ja.... Selv om det skremmer dem - bra!

Sitat fra VG

Skrevet

Jeg er på ingen måte redd han nå, jeg vet hva han er kapabel til. Men i Norge så har han nesten ingen mulighet til å gjøre noe.

Selvfølgelig, han kan jo bombe landet vårt mens han er på "ferie" der, problemet er jo bare verdiene og familien han har her. Det er jo det han ikke vil ødelegge.

Om han blir kasta ut så blir jeg nok i større grad bekymra for hva han kan gjøre, men akkurat nå så synes jeg det er bedre å ha han her enn å kaste han ut. Og det er jo ganske mange år han har hatt avslag, og sålenge staten ikke gjør noe så tenker de kanskje på samme måte som meg.

Det er et veldig fint ordtak: Hold vennene dine nært, men fiendene dine enda nærmere"

Skrevet

Jeg har aldri sagt at han er en flott mann, eller en fredElig mann. Han er en terrorist ja, men jeg tror det er bedre for oss at han er her. Jeg støtter på ingen måte fyren og gleder meg til han dør, forhåpentligvis er det ikke så lenge til.

Skrevet

Jeg tror sosialistene vil beholde han her fordi han er et trumfkort, sånn at vi ikke skal bli angrepet av muslimske terrorister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...