Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Vet jo aldri hvem som sitter å leser det en skriver.. kanskje det er naboen din, venninna di, svigerinna, eller den gamle klassevenninna fra 6.klasse.. Mange skriver jo gjenkjennende ting, også de anonyme.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har blitt gjenkjent. Var ikke spesielt morsomt. Nå er jeg anonym for det meste, ja.
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Nei, egentlig ikke. Jeg skriver ytterst sjeldent ting her inne jeg angrer på etterpå, og skriver jeg om noen som f.eks irriterer meg vrir jeg mye på faktaene før jeg poster innlegget slik at ikke noen skal kunne kjenne seg igjen. Det lille jeg skriver som jeg ikke vrir på som evt er negativt er ting jeg står veldig inne for og ikke akkurat er ukjent for de som kjenner meg uansett ;-)
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Nei det er jeg ikke. Vet om at iallefall en person her vet hvem jeg er (gav meg tilkjenne selv). Skriver ikke noe her som jeg ikke kan stå for uansett.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Skriver ikke noe jeg ikke kan stå for heller, men må alle vite hva vi står for da? Hilsen anonym nummer 1
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Nei, det er jeg ikke. Vet om flere her som kjenner meg fra virkeligheten. Eneste er vel at jeg helst vil fortelle om en eventuell graviditet selv, når jeg vil - men det har aldri vært noe problem.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Nja, synes ikke det er så koslig at alle venninene mine vet alt om mine frustrasjoner og problemmer. Ingen har kjent meg igjen hitil ( iallefall ikke sagt noe til meg).. Er i en veldig spesiel livsituasjon så jeg vrenger litt fakta før jeg slenger dem ut, vil ikke at alt skal bli kjent. Har vært her i mange år, av og på, men er nå kunn her og er alltid anonym selv om jeg står for det jeg sier her og ellers.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Kan ikke si jeg er redd, har bare ikke behov for at alle her inne skal vite hvem jeg er. Diskuterer gjerne, og sier mine meninger, leser hva andre skriver, men jeg skriver ikke navnet på barna mine, hvilken by jeg bor i osv osv...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Jeg er litt redd for det, da jeg ofte skriver ting her som jeg tenker på men ikke sier høyt til alle rundt meg in real life.. det har blitt et sted å lufte tankene på for meg rett og slett, og de fleste går vel ikke rundt å sier høyt alt de tenker. Skriver bare hverdagslige ting under nick, spesielt etter venninnene mine har begynt å få barn og kanskje ferdes her inne (har aldri spurt dem, ikke har jeg tenkt å gjøre det heller).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå