Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Her er jeg! :-P Klar for siste etappe av en SPENNENDE tid, men har vel det beste i vente vil jeg tro :-) Gøy å lese om folk som føder/fødselshistorier ol.! Tror jeg vil trives :-)
Let's hear it for the boys! Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Gratulerer og velkommen! Her blir du ga!l
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2009 Hehehe! :-D
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Jeey! Velkommen over Siste etappe igjen. Spennende, men må si det begynner og bli tungt å bære to
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2009 Ja magen er svær!! Begynte nesten å grine igår da jeg så at strekkmerkene som jeg fikk med førstemann (som var stor, så fikk en god del på magen) har begynt å bli enda lenger! Små røde streker på toppen som betyr at de er på vei til å sprekke videre! juhuuu! :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå