Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 *Himler med øynene*!!!!!!!!!!!!!! Makan til hysteri om absolutt alt er det ikke mulig å finne andre plasser enn her! Alle norske hysteriske kvinner stappet inn på samme nettsted. Gjett om i dag er min siste dag her inne. Det skal bli GODT! Jeg skriver vanligvis ikke her inne, bare leser og det er virkelig mye sinnsyke svar man får her. Tror dere er såå mye bedre enn andre og gjør alt for at det skal høres slik ut! Tråkker på folk og e skikkelige snobber!! Fy faan!! Nok nå!!! Takk for meg dere andre få koselige damer som er her inne og lykke til...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Julebord? Sitter hjemme med sykt barn her jeg, skal da virkelig ikke på noe julebord!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Uuuuææææh, kall meg hva du vil, men å drikke alkohol under svangerskapet er en uting og superegoistisk! Regner med det er det innlegget om vin som fikk deg til å se svart, rødt og gult??? Ha en fin kveld. God bedring til barnet ditt.. Og til deg-om du skulle bli verre.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Om du er en sånn person som mener det er greit å drikke og/eller røyke i svangerskapet, så forstår jeg hvorfor du mener at vi som følger statens retningslinjer er hysteriske. God bedring til deg og barnet ditt! Husk at det er jo hysteri med bilsete i bilen, vi overlevde jo før i tiden da vi ikke visste hva bakovervendt var engang. Smarting.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Snakkes det om alkohol i svangerskap? Da vil jeg gjerne være både hysterisk, snobb og alt det andre du kaller folk her inne, HI. Heller det enn en full baby i magen. Et foster er mindre, og har mindre blodomløp, og får dermed større promille enn sin egen mor. Men nå finnes det jo mødre som driter i barna sine både før og etter de er født, så det forundrer meg ikke at dere forsvarer alkohol og graviditet. Men skyld nå ikke på andre enn dere selv om det er noe galt med ungen deres etter at den er født.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 en kvinne med super lever og med et strekt foster kan drikke seg så og si full og ikke få skade på barnet. en kvinne med dårlig lever, svakt foster eller andre lyter som er skjult kan drikke et halvt glass og få et skadet barn i varierende grad.... Kall meg gjerne hysterisk, snobb, gal, hønemor, overbærende eller alt annet i ordboka, men akkurat alkohol i svangerskapet skal være uglesett og skal reageres negativt på. Man må beskytte de dumme i samfunnet, såvel som de svake, dermed er det bedre med nulltoleranse og negatov holding til alkohol i svangerskapet enn at folk kun bryr seg om sine egen problemer.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Hvis du er en de som synes det er greit å røyke og drikke i svangerskap, så er det flott at dette er din siste dag. Slike er godt å få luket ut fra et forum som dette hvor de kan spre uvitenskapen og dumskapen sin videre til andre.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Helt enig med anonym på toppen. Her er det fullt av kjeftesmeller som tilater seg å komme med det ene utsagnet etter det andre:-) Velkommen til oss:-P
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Du tar fullstendig feil, 20:20. Levra di tar ikke bort promille. Er du så dum som du gir deg ut for nå????
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #11 Skrevet 6. desember 2009 Hvor har jeg skrevet om alkohol?? Jeg har sittet å lest en masse forskjellige innlegg her inne fra flere som ønsker svar fra seriøse voksne kvinner. Noen svar er bra, men de fleste skriker overhysteri! Tråkker på folk som feks ønsker abort, kjefter og smeller om alt mulig rart som dere sitter med andre synspunkter enn andre. Roper utroskap og annbefaler å hive gubben på dør i stedet for å prøve å komme med konstruktive løsninger. Ikke minst når det gjelder oppdragelse av barn! Bare fordi noen gjør noe annerledes enn det dere gjør så betyr det ikke at dere gjør det som er "rettest"! Hysteriske kjærringer er det dere er! Kan dere ikke komme med konstruktive og ordentlige svar så drit i å svare! Det blir heldigvis ikke mitt problem lengre! Noen som vet om noen flotte mamma-nettsider med ordentlige kvinner på?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #12 Skrevet 6. desember 2009 Sukk...ikke alle er så perfekte og kloke som deg, vet du.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #14 Skrevet 6. desember 2009 "Sukk...ikke alle er så perfekte og kloke som deg, vet du." Hvis du virkelig føler det slik så bør du slutte å svare på folks tråder, da har du virkelig ingenting å komme med!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #15 Skrevet 6. desember 2009 Her er tydeligvis en dame som tydeligvis har følt seg truffet litt for mange ganger ja.. Mange bitcher her inne, ingenting å si på det, men er jo noe med det at hvis du ikke kan være på et anonymt forum uten å ta til deg det anonyme mennesker sier, så er du litt for tander til å oppholde deg på et slikt sted. Da bør du dra.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #16 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har kanskje vært her for lenge ja. Men vet du? Jeg er helt 100 % sikker på at det jeg gjør for mitt barn og familie er akkurat slik som er best for oss, så det går ikke på det at jeg føler meg så truffet. Jeg kjenner at det er så alt for nok nå med at alle skal hevde seg selv så mye at det går ut over andre. Janteloven lenge leve!... Ja, jeg har fått nok og dette er min siste kveld her.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #17 Skrevet 6. desember 2009 Som man roper får man svar, anonym 20:53.
Annci<3 Skrevet 6. desember 2009 #18 Skrevet 6. desember 2009 Greit, det er et anonym forum, men allikevel, noe av det som skrives her er jo totalt bak mål! Å snakke slik til andre mennesker, selv om det er på et forum og man er full av hormoner, er bare for drøyt.. Jeg gir egentlig f*, ingen som har slengt noe dritt til meg, jeg er bare glad jeg ikke er slik. Det virker som om noen kun er full i faenskap.. Lurer på hvordan de er som mødre.
Annci<3 Skrevet 6. desember 2009 #19 Skrevet 6. desember 2009 20:55 "..så er du litt for tander til å oppholde eg på et slikt sted, da bør du dra". Synes det er "DIB-kjerringene" som skal dra jeg så kan vi som vet å oppføre oss som normale mennesker bli og ha et mye triveligere og seriøst forum å oppholde oss på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå