Gå til innhold

spotting og basseng..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på babysvømming på onsdag, men har en del spotting pga p-pillene (cerazette) kan jeg bruke tampong selv om det er bare litt?

Lurer på om jeg skal slutte med de, og bytte til et annet merke. Noen som vet hvor lang tid man vil spotte om man slutter med cerazette? Har hatt blødninger 3 mnd i strekk, begynner å bli lei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja du kan bade og bruke tampong ;)

men om du har spottet i 3 mnd ville jeg dratt til legen for 2,5 mnd siden var jeg deg. sånn skal det IKKE være :(

Skrevet

Joda, det er helt vanlig med cerazette, jeg hadde samme problem med hormonspiral, småblødninger daglig i tre mnd, så ingenting på flere år, skikkelig trist da jeg måtte ta den ut og få mensen tilbake;)

Tenkte bare jeg skulle tipse om divacup eller mooncup, hvis du synes det høres ok ut. Tampong tørker lett ut alt for mye inni der når du nesten ikke blør, men jeg brukte divacupen min daglig i tre mnd, og var strålende glad for at jeg hadde den:)

Skrevet

Er bivirkninger på p-pillen. Nokså vanlig vistnok.. Var en tråd her for noen dager siden om den p-piller og det var en god del som har slitt med uregelmessige blødninger/spotting pga de.

Skrevet

Hvor får man kjøpt divacup eller mooncup da?

Har brukt disse pillene i 3 mnd nå, vil du anbefale at jeg fortsatt bruker de? At det vil gå over.. Eller tror du det er lurere å bytte merke..

Om jeg slutter å ta pillene i morgen, når vil jeg da slutte å blø?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...