Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Møtte en fyr på byen som jeg likte veldig godt men han er kompis med en jeg har tusket litt med (det varte ca. 2mnd). Det er lenge siden nå..Mener dere at jeg bør holde avstand? jeg viste litt interesse for han,men merket at han kanskje var litt avvisende..sikkert med tanke på kompisen. Jeg forstår jo det litt da.. Men hadde det ikke vært litt annerledes hvis vi hadde vært kjærester og vært sammen lenger? sendte noen meldinger til han i går..og har lyst å sende han flere.Men lurer på om jeg kanskje bare skal la det være..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Hva ville du tenkt om en venninne av deg hadde vært med ham i noen måneder? Menn liker ikke sånt, det har jeg erfart selv. DEN typen(sånn James Dean-look), og det ble ikke mer enn løselig, fordi jeg hadde vært på kompisen hans en gang...... Ikke send mld.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Du har vel rett i det...er vel best å la være. Synes bare at han var så kjekk.. blir vel uansett vanskelig å skulle forholde seg til..
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Om det er lenge siden og dere ikke var kjærester blir det jo en annen sak egentlig. Da burde det ikke ha så mye å si.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Var vel i grunn det jeg også tenkte. Hadde vel vært litt annerledes om vi hadde vært kjærester en god stund. Men vi var ikke sammen,det var tusk i ca. 2 mnd..Holdt vel på å bli sammen,men jeg ville ikke av forskjellig årsaker. Jeg har på en måte lyst å sende en melding til han for å høre,men har en følelse av at det blir en negativ melding tilbake..:/ kjipt...er vel best å la være. Dukker vel opp flere kjekkaser...hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå