braveheart Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 ligge på magen NYTT 18:25 6.12.2009 jeg er gravid i ca uke 5. skjønner at det ikke kan være farlig for fosteret at jeg ligger på magen,men jeg liker det ikke...jeg sover normat best på magen,men nå bekymrer det meg så...liker ikke å ligge "oppå" den pittelille...er det flere som har det sånn?er det helt greit å ligge på magen under hele svangerskapet
Guttemamma til tusen :) Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 når du er 5 uker på ei er det IKKE farlig. Babyen din ligger trygt nedi bekkenet så du har ikke sjangs til å skade den enda:) Selv er jeg over 31 uker på vei, og våkner av og til på magen om morgenen. Klarer ikke å legge meg slik pga kynnere på kvelden, men våkner av og til på magen alikevel. Har lest her før at det ikke er farlig så lenge det ikke er vondt. Jeg på min side har ikke valgt å sove slik, men våkner sånn og kan ikke gjøre noe med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå