Gå til innhold

Julegavedilemma. Trenger noen synspunkter:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe en langweekend-tur til madammen i julegave. Dilemmaet mitt er om jeg skal kjøpe den til oss to, eller til henne og en venninne. Vi skal reise til utlandet i 14 dager i feb. så vi får jo vår tid da. Jeg synes hun fortjener en 'husmorferie' uten meg og arvingen, hun er helt enestående både som stemor og som kjæreste. Jeg heller mot å øremerke den til henne og ei venninne. Jeg vet om hun får valget så tar hun med meg, for å være solidarisk, og sikkert fordi hun også har lyst. Men, jeg synes hun fortjener litt fri og kunne være bare seg selv. Har noen noen tips til hvor? Jeg tenkte tor-man. Hun er glad i fotball, men også massasje ol. Vet hun har et ønske om å dra på spa-tur til Riga. Jeg kan evt. alliere meg med venninnen hennes, som jeg er ganske sikker på at ville blitt den som skal være med.

Takknemlig for innspill:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt tur til kjæresten og meg i julegave. Til Barcelona med fotballkamp..

Kan du ikke kombinere litt da? Hvilket lag liker hun best?

Du kunne jo da kjøpt tur til feks Barcelona om hun liker det laget og booket et hotell som har spa? Veldig ofte har hoteller sånn at du får en spabehandling når du er gjest på hotellet også. Og da kan hun eventuelt kjøpe flere behandlinger selv om hun ønsker det:) Og i tilegg får hun dra på kamp!

Men veldig fin gave uansett:):) Hun er heldig som har deg!

Skrevet

Hadde blitt veldig glad om mannen hadde sendt meg på Spa-tur til Riga, det er sånn man aldri spanderer på seg selv.

Hadde også kjøpt bare èn, ssånn at hun kan ta med seg ei venninne. Som du sier, husmorferie er deilig, og dere skal ha ferie sammen om ikke så lenge. Og når man reiser på husmorferie så er det jo så herlig å komme hjem igjen også!

Gaven er omsorgsfull og med masse kjærlighet bak. Veldig fin gave. :-)

Skrevet

Jeg ville helt klart kjøpt en gave til parteren min og meg selv. Sånne spesielle ting synes jeg er koselig å gjøre sammen.

Hvis han vil reise på guttetur/vennetur uten meg, så er det selvfølgelig helt greit. Vi gjør den av og til på omgang. Men jeg ville nok ikke gitt bort det i gave:)

Skrevet

Jeg tror jeg vil gå for venninnetur. Vi har allerede reist to ganger sammen på et halvt år og nå i februar. Er det ikke allraight med venninnetur da? Vil ikke spørre henne heller, for jeg er så dårlig til å holde maska at jeg ville avslørt meg selv.

Jeg må jo kjøpe den andre billetten også? Er det ikke laimt å kjøpe bare en billett?

Spilles det forresten fotballkamper utendørs nå? Barcelona feks.? Hun liker all sport, inkl. fotball, men ikke noe spesielt lag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...