Gå til innhold

Å nei, jeg falt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skled på glatt gress og landet rett på rumpa og ryggen!! Slo pusten ut av meg... Nå sitter jeg her livredd for at lille gullet i magen har tatt noen skade av det...!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde ringe føden og høre, evt komme inn for en sjekk! Bedre èn gang for mye, enn en gang for lite.. Lykketil, håper alt er bra med dere begge! :-)

Skrevet

Dra til jordmor og få en sjekk på ultralyd!! Det er så ufattelig kjedelig om noe skjer som kunne vært unngått!

Skrevet

Neiognei, stakkar. Det var sikkert du som fikk mest vondt. Knerten i magen ligger ganske bra dempet inni der:) Men håper du får god hjelp hvis smertene ikke gir seg eller du kjenner deg usikker og bekymra for bebisen. Gi oss tilbakemelding:)!

Skrevet

Jeg ringte føden og jordmora sa at så lenge jeg kjenner liv og ikke begynner å blø/har smerter, så skulle dette gå helt fint :)

Har ikke vondt i magen, og mini sprellet godt i stad..så dette gikk nok verst utover ryggen og bekkenet mitt.. :) Puh!! Ble ganske skremt..pluss at det ikke var så innmari gøy å gå hjem med søle på rumpa og oppover ryggen istad..hehe..

Skrevet

Så bra! Da kan du slappe av og ta det med ro:) De tåler en støyt inni der;-) Håper rygg og bekken henter seg inn igjen fort. Ha en finfin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...