Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Skled på glatt gress og landet rett på rumpa og ryggen!! Slo pusten ut av meg... Nå sitter jeg her livredd for at lille gullet i magen har tatt noen skade av det...!!!
mine to små. Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Burde ringe føden og høre, evt komme inn for en sjekk! Bedre èn gang for mye, enn en gang for lite.. Lykketil, håper alt er bra med dere begge! :-)
Lola2016 Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Dra til jordmor og få en sjekk på ultralyd!! Det er så ufattelig kjedelig om noe skjer som kunne vært unngått!
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Neiognei, stakkar. Det var sikkert du som fikk mest vondt. Knerten i magen ligger ganske bra dempet inni der:) Men håper du får god hjelp hvis smertene ikke gir seg eller du kjenner deg usikker og bekymra for bebisen. Gi oss tilbakemelding:)!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2009 Jeg ringte føden og jordmora sa at så lenge jeg kjenner liv og ikke begynner å blø/har smerter, så skulle dette gå helt fint Har ikke vondt i magen, og mini sprellet godt i stad..så dette gikk nok verst utover ryggen og bekkenet mitt.. Puh!! Ble ganske skremt..pluss at det ikke var så innmari gøy å gå hjem med søle på rumpa og oppover ryggen istad..hehe..
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Så bra! Da kan du slappe av og ta det med ro:) De tåler en støyt inni der;-) Håper rygg og bekken henter seg inn igjen fort. Ha en finfin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå