Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Det er et ganske koselig navn, men jeg tenker det som et forkortet kallenavn. Sanna fra Susanna. Samme som Milla fra Kamilla , Lotte fra Charlotte osv. Har litt problemer med det når det gjelder navn.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Kjempefint! Hadde det som alternativ leeenge, Det va før jeg ble gravid første gang, men så dukket det plutselig opp et annet jeg likte bedre, så Sanna ble aldri brukt.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Er ikke det finsk? Har en finsk venninne som heter det :-) Så gode assosiasjoner til det navnet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 super fint! men jeg liker sanne hakke bedre fordi jeg syns henne virker sterkere en sanna, men sanna er super super fint
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Pent! Men enda penere er Sienna eller Synne.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Sanna er fint, og gir meg assosiasjoner til et flott mennesket jeg kjente en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå