Gå til innhold

Noen som kan hjelpe/har opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Prøver her på dette forumet også. Er ganske nervøs.

Jeg er idag 21+4 uker på vei. Har ikke gjort noe særlig uvanlig enn jeg ellers pleier, men igår når jeg og sambo skulle gå tur på kvelden, så kjente et voldsomt press i bekkenet, og ned mot vagina når jeg gikk. Så det vondt og vanskelig å gå. Vi kom oss hjem, la oss, og våkner idag med samme smerter. Kjennes ut som det presser fælt der nede..

Lurer på hva det kan være? Jeg har ikke like store smerter når jeg sitter, men kjenner presset, og det letter enda mer når jeg ligger. Men når jeg går, så er det fryktelig vondt, og jeg krøker meg liksom bortover gulvet.

Var hos jordmor tidligere i uka, hvor jeg fikk konstantert bekkenløsning, men disse smertene er ikke noe som jeg kjenner igjen. For å si det sånn så overgår de smertene jeg har bak i ryggen og rumpa.

Noen som har opplevd det samme? Kan det være farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men ville sjekket at det ikke er noe på gang, heller sjekke en gang for mye. Lykke til.

Skrevet

Det var i de områdene jeg begynte å kjenne bekkenløsningen. Veldig vondt rett under vagine, og når jeg reiser meg opp så må jeg stavre meg bortover etpar skritt før jeg kan gå normalt. Gjør også vondt om jeg sitter og prøver å legge et bein over det andre. Så for min del høres dette ut som bekkenløsning! Men kontakt lege/jordmor om du er veldig usikker=)

Skrevet

Takk for svar, har har lenge vondt i rygg rumpe og bekken pga bekkenløsning, men har ikke fått time tidligere hos verken jordmor eller lege, derfor fikk jeg ikke konstantert bekkenløsning. Så jeg kjenner igjen at dette er samme type smerter...

Jeg har ikke vondt under vagina, men rett over på beinet, og litt opp. og det presser noe jævlig, at jeg får lyst til å gå bøyd framover på en måte, men det hjelper ikke...

Det er jo søndag, og bor på et lite sted så er 50 min til nærmeste sykehus. huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...