:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 om man sier "du bruker det som en unskylding". betyr det da automatisk at den unskyldingen ikke er legitim? foreksempel om du blir skutt på vei til skolen og havner på skyehus og ringer og forteller meg dette. og jeg svarer "du bruker dette som en unskylding" betyr ikke det at jeg ikke tror på at skuddene hindret deg i å komme på skolen? (diskusjon på gang )
meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 det betyr vel at du ikke tror på det. men det betyr jo ikke nødvendigvis at den som har unskyldningen bruker en illegitim unskykdning...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2009 ja. altså at den som det mener at unskyldingen ikke er god nok?
meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 forresten, du som ikke ville bytte eksamen med min ni offentlig rett; du har jo to av mine pensumbøker selv jo... den om forvaltningsloven og den introen til jurudisk metode. hmpf! du kunne jo skrevet min dødslett, he he. hvordan gikk skoleeksamen?
meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 ja, det ville je tro om noen sa noe slikt til meg. slik jeg tolker det hvertfall.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2009 hehe... har vi samme bøker? det erjo artig. jeg har eksamen i forvaltingsrett i morgen hvordan gikk din? her gikk det strålende. jeg kommer fremdeles ikke på en eneste ting jeg ville ha gjortom om jeg kunne
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2009 ha! det er det jeg også sier
meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Ja, de to er hvertfall de samme. Jeg har en bok i kommunalrett i tillegg da. Jeg har levert, selv om fristen er 9... he he:) Har ikke noe mer å skrive, kommer ikke på mer å ta med... Men det går sikkert ikke bra. Har lest til den i kollikktåka. Og skrevet den delvis i flyttekaos og delvis mens babyen sover på formiddagen. He he:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2009 hehe.. høres ut som alle forutsetninger for en god eksamen er til stedet men kjenner jeg deg rett så går det strålende
meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Hmmm... jeg er heller skeptisk til det. Men takk for tiltroen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå