Gå til innhold

Er det kynnere eller rier jeg har nå?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er som kynnere jeg har hatt de siste mnd av svangerskapet, men de gjør nå ganske vondt. Når jeg har sittet i ro en times tid nå har de kommet med 10 minutter og 7 minutters mellomrom.

Men mener å huske fra sist at magen ikke strammet seg slik når jeg hadde rier, så er vel bare litt vonde kynnere dette vel?

syns det er så lite liv på BIM så spør her i stedet:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine rier har vært som kynnere med smerter og knip... Det strammet seg på meg. Og de ble ikke regelmessige denne gangen, så de varierte med mellomrom hele veien. hadde jeg ventet på regelmessige rier hadde jeg født hjemme... he he:)

Skrevet

Jeg kjente kynnere bare i magen, mens riene kjentes bedre i korsryggen. Tidspunktene kunne variere noe, men jeg syntes at selve følelsen/opplevelsen var annerledes ift kynnere og rier. Nå hadde jeg igangsatt fødsel med drypprier, så de ble veldig sterke med en gang.

Har du prøvd å bytte stilling og se hva som skjer da?

Skrevet

Ta deg et bad eller en varm dusj og se om det gjør mindre vondt / roer seg.

Skrevet

Jeg kan forresten legge til at mine rier alltid bare satt i magen og på fremsiden av lårene. Sikkert derfor de kjentes ut som vonde kynnere.

Greit å vite. :)

Og som hun under her skrev; om de forsvinner når du endrer aktivitet så er det vel kynnere.

Skrevet

Ok, skal ta meg et bad etter middag og så om det roer seg, hvis ikke får jeg ta en tlf til føden og høre hva de sier der..

Ikke enkelt dette her altså, kan ikke huske at jeg hadde slike vonde kynnere (om det er det) sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...