Gå til innhold

Treff før januar kommer for bergensfruene? :D


Tippehøne87

Anbefalte innlegg

Nå er det jo ikke så lenge igjen til januar er her og alle bebisene begynner å poppe, så kanskje det hadde vært kos og fått til et treff for oss bergensboere før det? Det hadde vært kjekt å høre hvordan det går med folk, hva planene er for fødselen (var på fødselsforberedende kurs i går, så har hengt meg litt opp i det:) og rett og slett mase litt :)

 

Julen blir vel travel for de fleste, men kanskje vi kunne fått det til før det?

Bare kjør på med forslag om dato, ladies :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det høres ut som en god idè! Jeg er gjerne med! Snakker vi dagtid eller kveld? Stemmer for dagen, men er selvfølgelig med om flere vil på kvelden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da! Dagtid passer best for meg også. Hvordan er det for deg, Cassie? Vi kan jo ta en liten jule-lunsjdate :)

 

Men da er det store spørsmålet - passer det best for folk neste uke, eller har folk mulighet f.eks. mandag eller tirsdag uken etter (altså uke 52)?

 

Jeg har mulighet... finne frem kalenderen... mandag, tirsdag, onsdag og lørdag neste uke (51), samt mandag og tirsdagen uken etter (52). Jepp, det var meg :)

 

Skal forresten ta å sende en melding til to av de andre som var på treffet sist og høre om de vil være med også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagtid passer helt supert! Og da slipper vi kanskje unna det aller verste av kø og styr og altfor masse folk også ;)

Passer best for meg førstkommende mandag og onsdag... Og mandagen og tirsdagen uken etter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, Cassie :) Kanskje vi kan si mandag i uke 52 da? Hvordan passer det for dere andre?

 

Jeg har forresten ikke fått tilbakemelding fra de andre som var med forrige gang og som jeg har nummeret til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige nyheter for min del. Har fått påvist høyt blodtrykk på kontroll i går, heldigvis uten andre svangerskapssymptomer, men må holde meg helt i ro og skal til kontroll på KK på mandag. Så det blir nok ingen treff på meg :) Men jeg er med forhåpentligvis senere en gang om ikke alle har født :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg var blant de som var med forrige gang, og det var veldig koselig. Blir det noe av møtet denne gang? I så tilfelle var jeg for sen....:S men ,men... Forhåpentligvis kan vi møte noen av oss senere og. Selv med babyene kan vi jo møtes.:)

 

Håper det gikk bra med deg i dag Tippehøne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...