Renate :-) Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 har en gutt som blir to i mars.... alle vil ha ønskeliste med forskjellige forslag og jeg står litt fast...
Koala *g07* Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Henger meg på det Julekakling skriver, og tilføyer akebrett
Ksenia & Anjem Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Brio Togbane Postmann Pat leker Thomas toget leker Drømmehagen leker
Piipii Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Her er ønske listen til vår 2 åring: Klær fra nøstebarna ( www.nostebarn.no) Gråtass traktor( stor som han kan sitte på) Puzlespill Uteleker Duplo Sengetøy ( junior dyne) Klær str 98 Bondegår Vålerenga fotballtrøye Bilbane Plastelina Malesaker Heisekran som går på batteri Toalettmappe Bula bukse str 2/3 år Thomas tog og ting til togbanen Elias båter Cars cd spiller Sengeteppe
Lillebror og stoerebror Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Thomas tog togbanen er min to åring veldig interessert i. Den kan også brues som bilbane til småbilene. Dvd er som Elias, Thomas tog, byggmester bob Puzlespill og gulvpuzlespill Bøker Duplo togbanen og ellers duplo generelt Garage til småbilene Verktøybenk (veldig gøy hvis dere pusser opp eller gjør mye slike ting selv) Klær John deere traktor Lekestativ til å ha ute Begge guttene mine på 1,5 og snart 3 syntes disse tingene er morsomme.
~sjiraff~ Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 togbane (brio, ikea e.l.) ulltøy Drømmehagen stæsj bøker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå