Gå til innhold

er det mange plan faddere her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilket land hr du barn i? kjønn og alder på barnet? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er fadder til ei 7 år gammel jente fra Haiti, som heter Bebilove:-)

Skrevet

Jeg har et fadder barn i Guetemala. Jente på 4 år :) Har hatt henne siden hun var 5 mnd. Nydelig jente :)

Skrevet

Er fadder for en jente, Rosalia, i Bolivia. Hun er nå 11år. Ble Plan-fadder for henne da hun var 6år

Skrevet

så koselig :)

jeg skal bli planfadder også nå :)

kan man ønske seg å få en baby / små barn?

Skrevet

Jeg var fadder for en jente i Nicaragua i mange år. Fra hun var 7 til hun ble atten. Hun het Isaura Estela.

Må innrømme at jeg ikke var så alt for flink til å sende henne brev og sånt, men sendte av og til, pluss at jeg sendte bilder og noen gaver. Da hun ble atten fikk jeg et "takk for hjelpen"-brev der det stod at "selv om vi ikke fikk noe fra deg så er vi glade for at du var fadder for Isaura". Da sa jeg fra meg fadderskapet for den nye ungen jeg hadde fått...

Skrevet

Var det virkelig Plan? Da bør du informere Plan Norge. Vi har vært faddere i mange år nå, har den tredje eller fjerde ungen, og vi har aldri kjøpt noe ekstra. Men vi har da virkelig ALDRI fått et slikt brev som det du beskriver! Jeg må si det er kritikkverdig, og du bør absolutt varsle.

Faddere kan selv velge hvor mye de vil involvere seg i ungene, og skal IKKE kritiseres uansett hva de velger.

Redd Barna har fadderordninger der du går inn som fadder på prosjekter i stedet for konkrete unger. På den måten unngår de den slags du beskriver.

Skrevet

Var fadder til Talent fra Zimbabwe fra hun var 13 til hun var 18, så fikk jeg ei jente på 7 fra Uganda som heter ... huskerikke.. hun er sikkert 9 nå.

Skrevet

Jeg er fadder for en 8 år gammel gutt fra Ghana:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...