Gå til innhold

SØNDAGSMIDDAGEN I DAG DA JENTER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skulle egentlig ha julemat i dag, men jeg var ute i går og syns kanskje ikke det frister så nå he he, men får se her. Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skinkestek:) Den er ikke røkt heldigvis,verste jeg vet er røkt kjøtt!

Skrevet

faktisk hjemmelaget pizza hehe byttet litt om på lørdag og søndagsmat denne helgen ...

Skrevet

Skal bestille pizza....er litt på felgen etter julebordet i går ;)

Skrevet

Skal lage hamburger..sånne pakker me frosne hamburgere og brød og så ha masse godt på de :)

Skrevet

Får se hva svigermor steller i stand ;-) Men blir vel skinkestek eller ribbe eller noe godt i den duren...mmm, gleder meg til mat nå!

Skrevet

Vi skal til mamma og pappa på middag, for jeg har bursdag imorgen, så feirer idag. Vi skal ha pinnekjøtt, ribbe og stek:D

Skrevet

Ovnsbakt salma med ovnsbakte grønnsaker og poteter:)

Skrevet

Her ble det oppvarmet pizza fra igår. Var faktisk veldig deilig, og enda bedre når jeg slapp å lage mat.

Skrevet

Pinnekjøtt middag i dag, bruker å vente til julaften med det....men klarte ikke vente i år.

Skrevet

Skal sette hjemmelaget pizza i ovnen nå,så er den klar til barnetv :)

Skrevet

Vi har vært på familiejulebord med hele familien til samboeren min. Å spist masse god julemat. Blandt annet så har eldstemann forspist seg på pinnekjøtt, som er noe av det beste han vet!

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

hadde svigers her og feiret mannens 30 aarsdag. Jeg serverte chicken kiev med pommes frites, broccoli og salat og hjemmelaget sjokoladekake til dessert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...