Gå til innhold

Hva synes dere om navnet linus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt fint jeg,vurderer det faktisk litt nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar du mener Linus og ikke Iinus (med I)? I så fall er det helt ok (men kanskje litt feminint).

Skrevet

jeg synes det er fint på unger, men ser liksom ikke for meg en voksen mann i ledende stilling hete det ( - men nå er det jo trenden, så kanskje det virker helt "greit" for ungene våre, når de kommer i den alderen!).

Skrevet

Liker det ikke:-) men bra alle har forskjellige meninger da:-)

Skrevet

Jeg har alltid likt det navnet. Jeg vet om flere som heter det og det passer fint til voksne mannfolk.

Skrevet

Pjokken min heter Linus.

 

Oppkalt etter en voksen mann med det navnet. Faktisk Linus Thorvalds som "oppfant" programvaren Linux.

Skrevet

Kjempefint :-)

er på min liste :-)

Skrevet

Jeg synes det er kjempe fint og kult:)

Skrevet

Ikke fint synes jeg. Skikkelig veikt og pinglete.

Skrevet

Liker det ikke noe særlig.

Det er liksom for "pinglete", feminint og søtt.

Også er det alt for mange små som heter det til at jeg ville valgt det selv.

Skrevet

Jeg liker det ikke. Synes det er for feminint. Men dere må bruke det dere synes er finest. Sikkert mange som ikke liker navnene på barna mine.

Skrevet

det er ikke noe vi har vurdert i det hele tatt, jeg syns det er et rart navn.

 

:)

Skrevet

Liker det ikke dessverre. Synes det er mer et navn på dyr enn mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...