3 søte små Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Synes det er litt fint jeg,vurderer det faktisk litt nå
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes det er et nydelig navn:).Go for it!
Neijasså... Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Antar du mener Linus og ikke Iinus (med I)? I så fall er det helt ok (men kanskje litt feminint).
Lystpåentiljeg Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 jeg synes det er fint på unger, men ser liksom ikke for meg en voksen mann i ledende stilling hete det ( - men nå er det jo trenden, så kanskje det virker helt "greit" for ungene våre, når de kommer i den alderen!).
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Liker det ikke:-) men bra alle har forskjellige meninger da:-)
alvis Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har alltid likt det navnet. Jeg vet om flere som heter det og det passer fint til voksne mannfolk.
Bruble Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Pjokken min heter Linus. Oppkalt etter en voksen mann med det navnet. Faktisk Linus Thorvalds som "oppfant" programvaren Linux.
Trenger hjelp!! Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Kjempefint :-) er på min liste :-)
thea - M har gull i gulping Skrevet 6. desember 2009 #11 Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes det er kjempe fint og kult:)
Vipsenmamma Skrevet 6. desember 2009 #12 Skrevet 6. desember 2009 Ikke fint synes jeg. Skikkelig veikt og pinglete.
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #13 Skrevet 6. desember 2009 Liker det ikke noe særlig. Det er liksom for "pinglete", feminint og søtt. Også er det alt for mange små som heter det til at jeg ville valgt det selv.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 6. desember 2009 #14 Skrevet 6. desember 2009 Jeg liker det ikke. Synes det er for feminint. Men dere må bruke det dere synes er finest. Sikkert mange som ikke liker navnene på barna mine.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. desember 2009 #16 Skrevet 6. desember 2009 det er ikke noe vi har vurdert i det hele tatt, jeg syns det er et rart navn.
lillepixie Skrevet 6. desember 2009 #17 Skrevet 6. desember 2009 Liker det ikke dessverre. Synes det er mer et navn på dyr enn mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå