lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 I går var vi i byen. Handlet litt og var på kafe'. Spiste pizza og koset oss på kvelden med det som var å se på på tv. koselig lørdagskveld. Jeg fikk meg t.o.m en skitur i går. Den første denne sesongen. I dag har vi bakt litt, ellers er det en rolig søndag, med mest avslapning.
Lene~mor til tre Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Igår var vi i bowlingbursdag til to av mine tantebarn, etter det lage vi kylling wok gryte som vi spiste og så på tv. Idag har vi bare slappet av og har ikke gjort noe spesielt.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 I går gikk dagen med til å slappe av, også var vi på juletrefest med bhg. To timer med kaos - men gøy for barna. ) Idag har jeg og mannen gjort litt forskjellig i heimen, men sønnen har lekt og kost seg på rommet sitt og frøkna har sovet. Nå skal jeg starte på middagen, og når vi har spist og ryddet opp etter den skal sønnen og jeg montere og pynte pepperkakehus.
yasmina Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Vi har hatt ferie en uke naa saa vi har gjort masse, hatt 2 dager paa 5 stjernes hotell bl.a. I selve helga har vi bl.a vaert i Dubai som bare var helt knall. Er en opplevelses og fornoeyelse park delt inn etter land og verdensdeler med et mega tivoli i midten
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Eg og ungane har vore på adventseir på ein leirstad her i nærleiken saman med mamma ) Fredag var det kveldsmat, så samvær. Laurdag var det frukost, bibeltime (som eg måtte kutte ut sidan lille skulle sove... Ikkje at eg har noko imot det på generelt grunnlag, men Hordaland Indremisjon kan bli litt konservative for min del), diverse aktivitetar (bowling, ulike stasjonar med juleverkstad - laga englar, juledekorasjonar, snekra leikebilar, bakte pepperkaker osv), middag, fleire aktivitetar, og så kosekveld med underholdning, kaker og gløgg om kvelden. I dag var det frukost, familiemøte og middag. Blei henta klokka 2, og så kjørte vi rett til familiejulebord på Hurtigruten med svigers (årleg tradisjon), så då vi kom heim tok mannen seg av ungane og fekk dei i seng, mens eg slokna på sofaen og var vekke i to timar. Har hatt ei super helg, sjølv om det blei litt hektisk med julebord på direkten.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Og være i Dubai, er nok bare en drøm for meg, One more plz.... På fredag var jeg først på jobb, etterpå kjørte jeg barna til mormor, 24 mil tur/retur... før vi var på et kjempekoselig julebord på hotellet:))) På lørdag var det bare en "slapp av dag" uten barn:) Men barna var på et stort badeanlegg ilag med mormor:)) På søndag var jeg og barna på gudtjeneste i Nidarosdommen...hehe:) Etter ønske fra guttungen...hehe:))) En opplvelse, faktisk..... På ettermiddag hadde vi svigers på middag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå