Gå til innhold

Hva synes dere om navnet linus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt fint jeg,vurderer det faktisk litt nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er et pent navn. passer både til søte rolige gutter og til de litt mer rampete.. :)

Et godt valg synes jeg..

Skrevet

jeg har en fadderunge med navnet Linus.. og kjenner 3 til med samme navn.. Alle sammen lever opp til navnet.. skikkelig rampeunger alle sammen.. men kjempe søte gutter.. navnet er kjempe fint syns iallefall jeg. :)

Skrevet

Helt ærlig, syns jeg ikke det er så pent navn. Men det viktigste er at dere liker det:))

Skrevet

Jeg likte det heller ikke.. Kunne kalt en hund for Linus :-) Men det har ikke noe å si hva jeg mener^^

Skrevet

Jeg synes det er kjempe søtt :)

Men hunden til bestekameraten min heter Linus, så tenker automatisk på den hunden når jeg hører navnet.. hehe :)

Skrevet

jeg og kjenner en hund som heter linus.....

Skrevet

Det er vel et sånn navn man velger når man vil finne på noe spesielt, men så er det kanskje det mest brukte babynavnet nå om dagen føler jeg.

 

Jeg tenker bare på Linus i svingen når jeg hører det. Det var jo sånn ca akkurat da det ble populært også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...