3 søte små Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Synes det er litt fint jeg,vurderer det faktisk litt nå
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Jeg syns det er et pent navn. passer både til søte rolige gutter og til de litt mer rampete.. Et godt valg synes jeg..
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 jeg har en fadderunge med navnet Linus.. og kjenner 3 til med samme navn.. Alle sammen lever opp til navnet.. skikkelig rampeunger alle sammen.. men kjempe søte gutter.. navnet er kjempe fint syns iallefall jeg.
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Helt ærlig, syns jeg ikke det er så pent navn. Men det viktigste er at dere liker det:))
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Jeg likte det heller ikke.. Kunne kalt en hund for Linus :-) Men det har ikke noe å si hva jeg mener^^
MissMe*med*lillegutt Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes det er kjempe søtt Men hunden til bestekameraten min heter Linus, så tenker automatisk på den hunden når jeg hører navnet.. hehe
SnartToGull Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 jeg og kjenner en hund som heter linus.....
Annemor83 Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Det er vel et sånn navn man velger når man vil finne på noe spesielt, men så er det kanskje det mest brukte babynavnet nå om dagen føler jeg. Jeg tenker bare på Linus i svingen når jeg hører det. Det var jo sånn ca akkurat da det ble populært også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå