Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 De har så mange produkt. Hvilker passer meg? Jeg er 32, blandingshud med store porer, litt uren hud og blir lett stram i maska etter rens. Har ikke tid til time da jeg har en nyfødt. Men vil unne meg nye produkter.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Med blandingshud, mener du da at du har fet hud i t-sonen og tørr hud i resten av ansiktet?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Har du t-sonehud? Tørr i kinnene og fet i tsonen(nese,hake,panne)? Min hud høres veldig lik ut. Bruker ikke rens fra dermalogica men bruker skin smoothing cream(beste kremen som finnes) og barrier repair nå på vinteren. Jeg kjøper av en på ebay så det blir veldig rimelig iforhold til i Norge.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Ja litt feitere hud i t-sonen. Men blir blank i hele fjeset litt ut på dagen. Men merker at kremer for feit hud blir for lite likevel. Hi
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Special cleansing gel - Rens av ansikt Skin prep scrub - Skrubb til ansikt (brukes tre ganger i uken) Multi-active toner - Brukes etter rens (eller skrubb de dagene dette gjelder) Active moist - Fuktighet. Multivitamin power firm - poser og rynker Skin refining masque - hvis det skulle komme et lite utbrudd
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Prøv Skin Smoothing cream. Den er kjempedeilig og fin. Barrier repair er ikke vannbasert som andre kremer er.Den smelter på huden.. Selv om du er fet i t sonen så trenger du mye fukt der. Hvis du ikke tilfører fuktighet så blir huden enda feter for å kompensere.. Det jeg gjør, spesielt nå på vinteren, er å bruker f eks skin smoothing over hele ansiktet. Så tar jeg litt intensive moisture i kinnene når jeg legger meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå