1prinsesse + 1 spire:) Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Han sa jeg ikke måtte bli forbauset hvis noe skjedde i løpet av helgen men jeg er nå fortsatt gravid ... har hatt masse vonde tak i ryggen men det kommer som lyn fra skyfri himmel ,mye murring/menssmerter og små vondt på hver side av magen og veldig mye nedpress! Er redd jeg ikke skal skjønne når ting er i gang hvis jeg ikke får SKIKKELIG smerter..proppen er delvis gått og hadde en minimalistisk blødning her om dagen... noen som har fått akupunktur eller har noen andre erfaringer og dele????????
stasimor0603 Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 hei hei:-) har termin den 15. og vært hos akupunktør 5 ganger og ingen verdens ting som skjer:-( blæ begynner å bli lei her, men har noen dager til termin ennå ) ønsker deg masse lykke til og husk at det er ikke så lenge igjen i forhold vi har vært gjennom siden begynnelsen av svangerskapet
1prinsesse + 1 spire:) Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2009 Hei:) ok, han ba meg ringe i kveld hvis det ikke hadde skjedd noe enda så blir nok en tlf til han senere i kveld ...det er sant, er jo ingenting å vente 1 uke når vi har ventet 9 mnd , bare så utrolig rastløs og spent:) Masse Lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå