Hanne31 Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Tror jeg har fått svangerskapskløe på bena. Har det bare om natta og morgenen når det er varmt. Bør jeg ta blodprøve eller er det bare hysterisk?
Termin 061209 Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Hvor langt er du på veg og hvor på bena klør du??
Hanne31 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2009 Har 19 dager igjen til termin og klør mest på leggene. Litt på lårene bare.
Termin 061209 Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Jeg hadde alvorlig svangerskapskløe og måtte settes igang 3 uker før termin sist svangerskap. Jeg hadde inntens kløe inne i hendene, og det er det som er faresignalet... kløe under fotsålene og inne i hendene. Dette svangerskapet har jeg blitt fulgt opp tett og har klødd mye men ikke inne i hendene som sist og prøvene er helt fine. Mange klør jo normalt i svangerskapet. Jeg klødde veldig på leggene for noen uker siden, men var nok rett og slett litt tørr. Begynte å drikke mer vann og smøre meg kver kveld og da ble det bedre. Er du i tvil kan du ringe føden og spørre hva de synes.. men tenker at farlig med din kløe... men ring de og snakk med noen der.. Lykke til
Termin 061209 Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Bare hyggelig. Bedre å ringe enn å gå å lure å være bekymret. Lykke til!
lille_my Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Hei! Jeg har svangerskapskløe! Jeg klør ikke inni hendene eller under føttene men har ekstremt mye kløe ellers på kroppen! Jeg ba om blodprøver og fikk påvist høy gallesyre så fødselen settes igang 3 uker før termin pga dette! Fikk beskjed om at jo nærmere termin jo farligere var det for barnet! Ikke for og skremme deg men ta en sjekk for sikkerhets skyld! Jeg klør på lår, rompa, armene, bak knærne og oppå hendene! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå