yasmina Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Ungene er begynt aa se det siden vi ikke har norsk TV og de elsker det. Syns visst ikke det er avlegs eller gammeldags i det hele tatt Maa si jeg koser meg med det jeg ogsaa
Gjest sug lut Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Så hyggelig! Og om du trenger noe til å balansere med så ser du Jul i Tøyengata etter ungene har lagt seg...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Sønnen her fikk Jul i skomakergata i kalenderen sin. Så vi ser en episode hver dag. Første episoden tror jeg han syns var litt kjedelig - men nå spør han etter den hver dag. Og gleder seg til å se den. Kjempe koselig syns jeg da.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Vi og kosar oss veldig med Skomakergata! Eldste på 4 år sit som eit lys og følger med og kommenterar ("Mamma, han siar at vi kan bli med inn! Mamma, no E vi inne!" osv), lille på 2 er ikkje så interessert men "hæhuss" (Tøflus) synest ho er morsom )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå