Gå til innhold

Tygging på puppen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Tror nok lillegull (4mnd) begynner å få tegn på tenner... Hun tygger på puppen og det er kjempevondt, hun "kaver" også litt på puppen - lager fine kloremerker på brystet til mor... Vel, jeg smører salve på om kvelden, men når hun får pupp på morningen er det like vondt... Jeg har sett at de har noe jeg kan putte utenpå puppen på apoteket (vet ikke hva det heter)... noen som har erfaring med dette, tips og råd tas i mot med takk:))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter brystskjold, og er laget av tynn silikon som "klistrer" seg på puppen. Ikke alltid de henger like godt, så du må nok holde de litt fast når babyen tar tak. Jeg brukte det i mange uker etter fødselen da jeg var så sår på brystknoppene. Det fungerer helt greit. Litt annen sugeteknikk for ungen, i og med at skjoldet er litt større å gape rundt enn brystknoppen, men gutten min fikk fint tak og diet godt han. Og ikke minst: det var avlastende for sårheten og smertene mine:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...