To trollunger + en spire Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 F.eks. Josefine - hvilke spill er bra? Andre? Alder 4 år +
Ulldott Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Gutten min er veldig glad i sabeltann spillet.. Det er veldig bra, ikke voldelig. Han har to josefinespill. Et hoppespill som er ganske kjedelig. Det andre er Josefine på camping (tror jeg det heter) Der kan han lage følge en oppskrift og lage mat det liker han veldig godt. Ellers så har han postman pat- det liker han ikke ole brum- helt greit, men ikke spesielt spennende etter det er spilt noen ganger Alle disse spillene er ganske gamle så vi er nok ikke helt oppdattert på spillfronten. Ellers så er han av og til inne på goboken sine web sider og spiller abc og 123 spillene der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå