Gå til innhold

PC - spill til barn: Hva kan du anbefale?


Anbefalte innlegg

Skrevet

F.eks. Josefine - hvilke spill er bra?

Andre?

 

Alder 4 år +

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er veldig glad i sabeltann spillet.. Det er veldig bra, ikke voldelig.

 

Han har to josefinespill. Et hoppespill som er ganske kjedelig. Det andre er Josefine på camping (tror jeg det heter) Der kan han lage følge en oppskrift og lage mat det liker han veldig godt.

 

Ellers så har han

postman pat- det liker han ikke

ole brum- helt greit, men ikke spesielt spennende etter det er spilt noen ganger

 

Alle disse spillene er ganske gamle så vi er nok ikke helt oppdattert på spillfronten.

 

Ellers så er han av og til inne på goboken sine web sider og spiller abc og 123 spillene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...