elisabetten Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Har termin i morgen og tenkte i går kanskje jeg skal prøve meg på bbb kapsler for å hjelpe livmoren etter fødselen med å komme seg "på plass" igjen. De var tomme for kapslene så jeg kjøpte te, etter den første koppen i går ettermiddag kjente jeg at livmoren reagerte!! Ikke kraftige sammentrekninger men det var bevegelse for å si det sånn, så dette fungerer tydeligvis for meg! Håper det setter igang noe mer da, gikk tre dager over forrige gang .
Termin 061209 Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Hei Jeg begynte med bringebærkapsler for 3 uker siden. Jeg opplevde samme som deg, at livmoren reagerte.Jeg fikk nok sterkere kynnere etter jeg begynnte med BK, men etter noen dager var ikke merkbart lenger. Jeg har termin i dag og veeeeeenter veldig på at noe skal skje. Jeg Har to barn fra før og født før termin begge gangene,men denne 3. mann er nok en luring som de sier Jeg tar også kapsler til etter fødsel for kansje slippe forferdelige etterrier, så venter jeg et barn mellom 4500 og 5000g, å da er det greit om livmoren gjør en god jobb etterpå Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå