Gå til innhold

Hvor vanlig er det å blø i uke 5?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke rødt blod, mer som spottingen rett før mens. Blir jo litt nervøs siden det er et tegn på at mensen kommer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde et par dager i uke 5. Men blødnngen min startet med lyseroa utflod.Det gikk bra.

Skrevet

Jeg har lest mange steder at d kan gå helt fint=))

Men jeg selv begynte å spotte litt brunt rett før uke 7, og d endte med spontanabort. (D tiltok selvfølgelig og ble blod og koagler tilslutt, og etter 2 dager så jeg babyklumpen min komme ut..)

Håper at d går bra med deg=)))))

Men jeg holder en knapp å psyke seg opp til det beste og d verste, slik at du er litt forberedt..=) Jeg trøsta meg selv masse med andres skriverier om at d hadde gått bra for dem, og overbeviste meg selv om at dette skulle gå bra, men ble deretter desto MER knust...=/

*krysser fingrene*

klem!!!

Skrevet

Det er normalt at man kan blø under 1.tri, men alle blødninger i svangerskapet skal undersøkes av lege... :o)

Håper alt er bra, og lykke til :o)

Skrevet

Det er veldig normalt med spotting rundt uke 5. Om du syns det er skummelt kan du oppsøke lege. Om det begynner å blø mer enn de små spottingene bør du oppsøke lege, men jeg vil tilføye at jeg vet om egentlig mange av de jeg kjenner som har fått barn at de har hatt blødninger en og flere ganger i svangerskapet uten at det er noe galt.

Det er selvfølgelig viktig å være klar over at det kan være noe galt med blødninger, men prøv å slappe av med at det er meget vanlig spesielt spotting. Kroppen gjennomgår mye forandringer :) Pust dypt og ta det med ro du :)

Skrevet

25% har blødninger i svangerskapet, så det er helt normalt. Jeg har hatt mange blødninger. Er 12+6 nå og alt er i orden i følge ul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...