Gå til innhold

Førstegangs 39+1... Vært hos akupunktør 2 ganger nå.. Skjer det noe snart???


1prinsesse + 1 spire:)

Anbefalte innlegg

Han sa jeg ikke måtte bli forbauset hvis noe skjedde i løpet av helgen men jeg er nå fortsatt gravid ... har hatt masse vonde tak i ryggen men det kommer som lyn fra skyfri himmel ,mye murring/menssmerter og små vondt på hver side av magen. Er redd jeg ikke skal skjønne når ting er i gang hvis jeg ikke får SKIKKELIG smerter..proppen er delvis gått og hadde en minimalistisk blødning her om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte med modningsakupunktur i uke 37. Har hatt 5-6 behandlinger nå. Ingen baby enda (termin 14/12), men kjenner det er veeeeeldig mye modning på gang. Tenker at det at modningen foregår så gradvis kanskje gjør at fødselen blir lettere? Går iallefall an å håpe:)

Ellers er det jo best for babyen å bli der inne til termin, men jeg er også utrolig utolmodig, føles som jeg har vært gravid i tre år, klar for å møte jenta mi nå! Men hun er tydeligvis ikke helt klar for verden enda, så da er et bare å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi jeg blir satt igang i løpet av neste uke hvis det ikke skjer noe nå rett før termin eller på termindagen. thats why! er redd og nærvøs for ting som kan skje hvis jeg går for lenge så har avtale med sykehus og jordmor om dette.. og er i tillegg redd for å bli satt igang s jeg håper at det skal skje naturlig før uka kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...