Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Fy å sint jeg er nå! Han har logga seg inn på min facebook og lest MINE private meldinger! Hvordan jeg fant det ut? Joda, han sitter å sier at jeg er så dum som har så lett passord. Lurer på hvordan det blir å forholde seg til han videre nå. Så sint har jeg ikke vært på lenge!!! Fy faen!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Kjempe frekt!! Hadde klikka om det hadde vært meg. Men et tips er å bruke et passord som ingen kan gjette seg fram til. F.eks en kroppsdel med noen tall eller lignende. Ingen som kan pønske ut da hva slags passord du har!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Ta en strofe av yndlingsangen eller utrykket ditt. Eks Barnefaren er en stor dritt.. bF23EeSR73%dT Der har du det nye passordet ditt.. Ellers så er det vel ikke noen måte enn å akseptrere at han har spilt urent og bytte passord som er løsningen..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Ja bytta passord med en gang, til et han aldri finner ut. Er så forbanna nå at dere aner ikke!
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Det er frekkt .Nysserig på privat livet ditt han.Godt han er en EX da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå