Gå til innhold

Dere som slet med kvalme og oppkast fra uke 6-15: Hvilket kjønn?


M ♥ ♂-2010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

var ikke ekstrem kvalme men, slitsom nok og i det første ukene.

venter nr 3 og det er ei jente.

har gutt og jente fra før. og med de var jeg ik kvalm i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 18 og har hyperemesis..så det blir spennende å se neste uke hva jeg får, ikke like dårlig sist og da var det gutt..kanskje jente denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

har nok ikke ekstrem svangerskapskvalme, men har nå vært kvalm hele/deler av dagen(mest om morgenen de siste ukene) siden uke 8, er nå i uke 18... og jeg venter jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsom kvalme fra uke 7 til uke 16. Ser ut som om det er en jente. Har en jente fra før og da var jeg også veldig, veldig kvalm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde også hyperemessis og kastet opp non stop da jeg var gravid med dattern min. Måtte på ullevål å få næring intravenøst, men fødte en stor, frisk og flott jente. Venter gutt nå, og er/har ikke vært kvalm i det hele tatt...rare greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får gutt, jeg! Og har vært kjempekvalm! Hvordan skal det gå når jeg får jente en gang i tiden? Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har slitet med ekstrem kvalme sen førsta dag in og ut fra sykehus og vi venter en liten gutt :) Någon mer som har haft ekstrem kvalme ? Hur længe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 3 og vært hyperemesis i alle 3 svangerskapene. Startet i uke 6 med alle. Eldste holdt eg på til 5 mnd, nr 2 til 4 mnd og nå til 3 mnd.

To eldste er gutter og venter nå en jente... tror vi :) UL var ganske klar.. Tror ikke kvalme og oppkast har noe med kjønn å gjøre.. det er veldig hormonstyrt. Noen er mer hormonelle enn andre i sv.skapene... har i tillegg slitt med bekkenløsning. Med eldste fikk eg det i 5 mnd, nr 2 i 4 mnd og nr 3 i 3 mnd - så overlapp med oppkasten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg var kvalm/spydde mange ganger daglig med min første sønn fra uke 5 til 20. Er ikke stort bedre nå, men har sluttet å spy og er " bare" kvalm. Er i uke 24 og venter gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet med ekstrem kvalme fra uke 4/5 - 13, måtte legges inn 2 ganger for å få intravenøst og mistet over 20 kg :P

 

Viste seg at grunnen til det var 2 jentebebiser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...