Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 ... har termin i dag og har hele tiden blitt sagt av både jordmor og gynokolog at fødsel ville starte før tiden noe som den ikke har gjort da. Er veldig ivrig til å få den i gang nå .. HELST I DAG Noen som kan hjelpe meeeeeeeeeeeeeeg....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Gå i trapper, spis mye kanel, dans, ha sex, osv. Prøv disse så tror jeg du får fortgang i sakene!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Har du kanelbark?? Hvis du har det så lag en vanlig te og legg i barken å la trekke i fem min.. Evt kok opp vann legg i te posen og barken og la koke i fem min.. Det vil gi deg kynner.. Ellers så kommer nok barnet ut når det selv er klart..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 kanel kanel kanel, det har jeg ikke prøvd kunne godt få det gjort... da barnet er estimert til 4500 gram. men vet nå aldri.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 kanel hadde ingen effekt på meg. Men det jeg gjorde kvelden før jeg fødte (aner ikke om det var derfor altså, men har hørt om andre det har hjulpet på) var å massere magen fra under brystene og ned langs sidene... holdt på slik 15 min om gangen flere ganger... og etter 3 timer gikk vannet og 1 time etter vannet gikk så satte riene i gang. er verdt et forsøk kanskje. Lykke til (jeg og fikk beskljed om at jeg kom til å føde før termin, men nei ikke f... jævlig irriterende at leger/jm sier slik)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 jeg får massere litt da... har hørt å massere "nipplene" også gir effekt... og sterk mat. SKal bli takk. Ja aldri høre etter på slikt igjen,,,,grrr
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 brystvortene ble massert i flere uker før... men ikke f om det hjalp. men magemassasjen hjalp... og å trykke under 3 tå på foten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå