Gå til innhold

jeg har blitt så TREIG!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle møte en venn for lunsj i går på en cafè,og jeg med min lille gravidhjerne tenkte at denne turen tar jo vanligvis 30 minutter å gå,så det sa vi til vennen vår "ser deg om ca halvtime!"

jada...det tok 1 time og 20 minutter å gå dit..!

Det er så utrolig ukomfortabelt å gå,må stoppe masse fordi den lille klemmer en eller annen plass,nerver som slår krøll på seg,kynnere ...you name it!

jeg skal slutte å overvurdere min egen fart i de 5 ukene som er igjen!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he-he er ikke bare til beins jeg er treg om dagen,hjernen min er helt i snegle gir om dagen. Er ganske "kjapp i huet" til daglig,men det er det slutt på ja,må jo konsentrere meg for og få sagt ting jeg tenker på hvis det er mange som prater rundt meg he-he vet jo at det går over var sånn de 2 andre svangerskapene og.

Skrevet

satt vedkommende fortsatt å venta da du kom ? hehe :D er også fryktelig treg... alt går i slowmotion her :D

Skrevet

Treig i kroppen og hodet. Merker at jeg virkelig må konsentrere meg for å få med meg ting. Mannen min prater til meg og jeg "hører" ikke etter. Må spørre om han kan si det igjen og igjen.. det blir vel sånn til en stund etter fødselen tenker jeg, tok litt tid før jeg fikk kontakt med hjernen sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...