Gå til innhold

Overtid.. Noen flere som veeeeeenter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager på overtid i dag og absolutt ingen tegn til fødsel! Var så sikker på at lillemor ville komme før termin for forrige gang kom jenta 4 uker før. Ikke at jeg ønsket en så tidlig fødsel men jeg hadde ikke trodd jeg skulle gå over termin. Har ikke tro på at det kommer til å skje noe heller, blir sikkert der inne til vi må hente ho ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også termin for 3 dager siden, men her er det heller ingen tegn til at noe som helst skje... Ikke noe særlig med kynnere, og ikke menssmerter heller, virker som "alle" har det :/ Så jeg har begynt å slå meg til ro med at jeg skal være gravid resten av livet jeg. Hehe, neida :) Jeg sa til jordmor på tirsdag at jeg ikke kjente noe særlig, og spurte om det kunne bety at det var lenge igjen, men det hadde ikke noen betydning sa hun, det kan visst sette i gang når som helst allikevel :)

Skrevet

Jeg venter også fortsatt, er 10 dager over i dag... Skal ha overtids kontroll på torsdag, men håper inderlig d skjer noe før d:)

Har ventet på den lille i ni mnd, men disse overtidsdagene virker som en evighet...

Skrevet

Mhmmm... Venter og venter.... Men skulle ikke klaget på å gå overtid hvis den hadde gått smertefritt, men neida. Siden natt til forrige mandag har jeg hatt masrier og andre rier. Væri innlagt på sykehuet ett par ganger pga blodtrykk og vært kvalm og uvell. Har blitt undersøkt opp, ned, bak og fram. Strukket og tøyd i, strippet og stukket i, opp til flere ganger! Men ingen framgang. På torsdag var jeg så lei å sliten av alt styret (har sykehusskrekk i tilegg, så bare å være der er grusomt for meg) at jeg orket ikke reise meg av sengen på sykehuset når de sa jeg kunne få dra hjem... IGJEN...

Så dere som går hjemme uten noen videre problemer med overtiden, pris dere lykkelig!!!!!

Lykke til alle sammen, de sier de kanskje skal sette meg i gang i morgen så får håpe det snart er over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...