Rødhette <309+<312 Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 mini på 5 mnd har fått grøt fra han var 4 mnd, og spiser en porsjon grøt, har nå begynt å la han smake litt fruktpuree, prøvde med litt pære, men er litt usikker på om han liker det, han gaper og rynker veldig på nesen og rister litt, tror han syns det er surt, hehe, er dette vanlig i begynnelsen, eller skal jeg prøve en annen frukt?
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Min gutt spiste ikke frukt før han var nærmere 10mnd, Han bare rynket på nesen og snudde hodet når jeg kom med div fruktpuréer. Ville bare ha melon og nektarin i starten da. Etterhvert har han blitt litt flinkere og spiser også eplebiter. Blander jeg fruktbiter i JA! vaniljejoghurt spiser han mye forskjellig frukt, unntatt banan-det blir spyttet ut uten unntak..hehe De vet hva de vil de små, han spiser det nok etterhvert-når han vil.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Tassen min på 5 mnd har spist fruktmos noen uker nå og det går ned på høykant Lager fruktmosen selv. Har gitt han eplemos, pæremos og sviskepuré. Litt rynking på nesa av sviskeren, men gaper og vil ha mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå