Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Nå har jeg vært "singel" i 3 år, har vært på date med ca 10 menn, og det går ALDRI bra.. Enten er han en drittsekk, ellers er han en weirdo. Jeg er lei av å høre "når skal du få deg en type da?? du som er så søt burde jo kikke ha noe problemer med å skaffe deg en mann" .. Det er ikke bare å "møte" en mann nå etter jeg har fått barn, jeg tenker jo på at hvis det skal bli seriøst må jo datteren min på en eller annen tidspunkt bli kjent med ham og det er litt skremmende... Føles som jeg har et stort ansvar her!... Nå gikk jeg ut med en fyr jeg trodde var Mr.perfekt i ca 8 måneder, snakk om å kaste bort tid når jeg finner ut at han egentlig er en stor egoist som har problemer med å forplikte seg, og vil bare ha meg når han ikke kan få meg. Jeg har "gjort det slutt" men han gir seg ikke med å ta kontakt.. Han er akkurat som Mr. Big i sex&the city. Jeg blir gal.. Jeg begynner seriøst å tro at jeg skal være singel resten av mitt liv, at det skal være sååå vanskelig å finne seg en mann jo eldre man blir??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå