Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Litt inspirert av prinsesse trådene her inne.. Jeg kaller faktisk mine små monstrene mine, ikke til dem selvfølgelig, men til familie og venner.. EKs jeg skal hente monstrene i barnehagen.. Har et personlig kjælenavn på dem begge som er mye penere til dem begge.
Tante Bassa Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Min lille gutt på 18 mnd er : Knotten, kosegutten, bøllefrø og lille venn :-)
Tinkivinki Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Lille. Har fått for vane å kalle de lille. Gutten har vi lille rampen, skurken, lille venn, Tobiassen, god gutt, skjønningen, og i den duren. Jenta var er lille frøken, frøken strøken, godjenta, Thea-mor og Theaen min.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 2 åringen min kaller jeg ofte, rusken, villbassen,vennen min, og hvis jeg har veeeldig lyst på en klem og blir litt ivrig sier jeg... mosssiimoossiimoo jepp jeg vet, skada;)
Lillepromp blir storesøster Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Kaller jenta mi mye rart. Mini, lisjetuppa, kos-pi (kosejenta), lille promp, snuppelupp, snuppa og sikkert mye mer:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Skatt, prinsesse, mirakel, og rampejente og trollunge, gull, baby
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Lille joikabolla vår (hun har sånn lue med to topper, så hun ser ut som en liten same) Eller prinsesse blånekt. Eller rett og slett baby.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Han har vært lille knott så lenge jeg kan huske, og han svarer når jeg kaller ham lille knott eller knotten min:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #11 Skrevet 6. desember 2009 Jenta mi gullet mitt Gull Snupp snuppa Prinsessa mi gullejenta Kosejente Vidunderet mitt Og så videre,...
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #12 Skrevet 6. desember 2009 kaller hun mest for cheeky monkey eller chubby cheeks (hun har så veldig lubne kinn) Ellers så går det i jenta mi eller lille venn
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 6. desember 2009 #13 Skrevet 6. desember 2009 Jeg kaller han "engelen", "engelen min" og "hjertet mitt" for det meste.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #15 Skrevet 6. desember 2009 Rakkerpakket, krigerne, knoll og tott, galkasadda.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #16 Skrevet 6. desember 2009 Skatteklatten, lille søtnos, sussebassen, mini, tassen, lillemann
AussieAnette Skrevet 6. desember 2009 #17 Skrevet 6. desember 2009 Vennen, gullet, gutten, stumpen (som i rompestompen).. syns han har så myk og søt stump..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå